.

5/3/07

Tornant a Sabadell des de Madrid

De tornada del Comitè Federal del dissabte 3 de març, i repassant tot el viscut, vaig coincidir amb el Jordi Farell, conegut sabadellenc que ha participat en diverses ocasions al Rally a Dakar. Però aquesta vegada tornava d’una trobada professional i em parlava amb passió de la seva feina. És una gran persona, noble, treballadora i amb molta d’il·lusió. Un bon sabadellenc.

També vaig tenir ocasió d’intercanviar , encara que de manera breu, alguns comentaris i reflexions amb Miquel Iceta. A més d’informar-lo que tinc aquest blog –em va dir que l’endemà el consultaria- també vam parlar del present i del futur, de la situació política en general. Sempre és gratificant escoltar a una persona com en Miquel Iceta, la seva frescor, intel·ligència i capacitat per explicar les coses amb senzillesa, el que alguns diríem amb desimboltura. Fa que allò aparentment complicat sigui senzill, necessari, imprescindible. Coincideixo una vegada més amb ell. Ja tindrem ocasió més endavant de comentar-ho.