.

22/5/08

Gràcies al Rotary Club!


Dilluns al vespre vaig tenir l’honor de ser guardonat pel Rotary Club amb la Menció Paul Harris. Vull donar les gràcies al Rotary per aquesta gran distinció. No cal dir que un reconeixement a la feina que fas és sempre una gran il·lusió però en aquest punt també vull deixar constància que sóc jo qui ha d’agrair a la meva ciutat haver-me concedit el màxim privilegi de treballar amb i per Sabadell.

Per tant, he rebut aquest guardó amb molta alegria però també amb humilitat, perquè realment crec que distingint la meva trajectòria com a alcalde, el Rotary Club ha volgut reconèixer el que ha aconseguit la ciutat, el que hem aconseguit tots junts, els darrers anys.

Fins ara he treballat amb il·lusió per Sabadell. Ara vull aprofitar per renovar aquest compromís de continuar endavant, treballant per la nostra ciutat amb optimisme i confiança en les nostres possibilitats. Tenim capacitat per mantenir el nostre lideratge i consolidar-nos com a ciutat de ciutats.

1 comentari:

Isabel P. ha dit...

Acabo d'arribar de l'acte que s'ha fet de condol a l'Ajuntament per la nostra veina Rosi, en que hem dedicat un minut de silenci i unes pareules de rebuig contra aquests actes de violència que fan que la gent estiguem més units i fem força, contra aquelles bèsties que poden decidir quin dia has de morir.
Només vull expresar la meva ràbia, i donar gràcies per aquest acte en el que fins i tot el cel ha volgut estar present 'plorant' amb força.
Gràcies.
No t'oblidaré mai, Rosi.
Isabel P.