.

8/10/07

Gran festa de CIPO

Dissabte vaig tenir l’honor d’assistir a la jornada de portes obertes de CIPO, que a més aquest any coincideix amb el seu 40è aniversari. I dic l’honor, perquè realment em vaig sentir part de la gran família que és CIPO. Va ser una gran festa, i és com ha de ser, perquè teniu moltes coses a celebrar, i estic molt agraït d’haver pogut celebrar-ho amb vosaltres.

CIPO és una entitat que des de fa 40 anys fabrica oportunitats per a les persones amb discapacitats psíquiques. Viure en comunitat o aprendre una professió són les tasques més importants que els membres d’aquesta cooperativa realitzen. I jo com a alcalde, i en nom de la ciutat, els vull donar les gràcies per la seva tasca i per les oportunitats que genereu, i que fan dia a dia la vida millor de moltes persones. La feina que genera CIPO és important, però també ho són les tasques que els nois i noies que s’hi formen acaben fent per la nostra comunitat.

Per tot això us vull donar els gràcies i us vull encoratjar a seguir endavant!