.

16/2/09

Comença la primera obra del Fons Estatal d’Inversió Local


Sabadell és una de les primeres ciutats que ha començat a executar les obres que es subvencionaran amb el Fons Estatal d’Inversió Local (FEIL). Avui hem donat el tret de sortida a la millora del Talús del CEIP Teresa Claramunt, i ho hem fet acompanyats de la ministra d’Administracions Públiques, Elena Salgado.

La ministra ha viscut en primera persona l’evolució de les obres del FIEL a la ciutat i ha visitat el centre unificat de treball que s’ha habilitat al Despatx Lluch.

1 comentari:

Isabel P. ha dit...

He llegit que s'ampliaran les voreres més estretes que hi han al centre, per facilitar la mobilitat dels veïns. M'alegro per tots els carrers que sortiran beneficiats, però m'agradaria que tinguèssiu en compte el c/Sant Josep.
Ja us vaig enviar un escrit i em va contestar el Sr. Cutchet, que sí hi havia una actuació de cara a ampliar la vorera i a renovar la calçada, però que no estava previst que fòs a curt termini (això va ser al setembre de 2008).
La meva pregunta és, si del Fons Estatal que ens han aprovat, no es podría agilitzar aquesta obra, ja que quan llegeixo que en Paco Bustos ha visitat el c/ Jardí i s'ampliaran voreres per que passen molts cotxets, m'ofèn una mica, ja que al c/ Sant Josep hi ha l'entrada i sortida de dues escoles, Les escolàpies i el Sagrada Família, i amb els nens, els cotxes i les voreres tant estretes i en tant males condicions, cada dia és fa més intransitable el intentar caminar per aquest carrer; a més hi ha la Residència d'avis, amb un continu anar i venir d'ambulàncies, i la entrada al parking de zona blava.
Fà poc, que han arreglat dos trams d'aquest carrer, però crec que la solució seria, ampliar voreres i treure els aparcaments.
M'agradaria, si és possible, em diguin quina previsió 'real' hi ha per aquest carrer.
Moltes gràcies.
Isabel