.

9/9/08

Fi de festa i moltes gràcies!!

Un any més, la Festa Major ha arribat al final i ho ha fet com sempre, amb l’espectacularitat del Castell de Focs. A mi m’emociona veure com centenars de ciutadans s’apropen any rere any fins algun punt de l’Eix Macià per poder mirar al cel i gaudir de multitud de dibuixos, formes i colors.
És un espectacle per veure i per viure! De fet, seguir els focs en directe acaba tenint un efecte gairebé hipnòtic que em posa la pell de gallina...

És un dels moments més emocionants de la Festa de la nostra ciutat, un moment que m’agrada compartir amb els sabadellencs i sabadellenques que participen amb entusiasme en alguna de les activitats que es programen perquè n’hi ha per tots els gustos!

Gràcies a tothom per aquest èxit de participació i fins l’any vinent.

3 comentaris:

Isabel P. ha dit...

Aquesta fotografia està feta per tú, des de el balcó del Ajuntament?

Anònim ha dit...

No, precisament aquesta no, tot i que la resta de fotos que surten de Festa Major les he fetes jo amb la càmara digital. Aquesta, però, em va agradar tant que l'he demanat per penjar-la al bloc.

Anònim ha dit...

Miki, he rebut el teu missatge. Moltes gràcies! I prenc nota del que m'has dit, tot i que penso que el segon tema millor no publicar-lo! A veure si m'envies el teu mail i et puc contestar personalment.
Una abraçada!