.

22/1/09

Una campanya imaginativa, amb la SEAT


Que el comerç és un dels sectors estratègics de la ciutat és indubtable. El 70% de l’activitat econòmica de Sabadell es basa en el sector terciari. Per això, des de l’Ajuntament i en col·laboració amb el teixit institucional i associatiu, impulsem el nostre sector comercial, que, tot sigui dit, destaca per la qualitat i capacitat d’atracció. Crec però, i així ho he defensat en nombroses ocasions, que la nostra economia ha de ser equilibrada. Necessitem el comerç però també la indústria. I per això, entre altres mesures, hem apostat per crear a Sabadell 825.000 m2 de sol industrial i terciari.

Avui hem presentat un nou exemple del nostre compromís conjunt pel comerç i per la indústria. La campanya Comerç de Sabadell, Tria bé persegueix un doble objectiu: impulsar el sector comercial i alhora donar suport a un sector també estratègic com és el de l’automòbil. Per això, conjuntament amb les associacions de comerciants de la ciutat i comptant amb el suport de SEAT i el concessionari S.A.R.S.A, es sortejarà un SEAT Ibiza Ecomotive entre els clients de les botigues de la ciutat adherides a la campanya.

Tal i com ha dit avui el director general de SEAT Espanya, Pedro Catena, creiem que aquesta una idea “senzilla però molt efectiva i estratègica”. No és casual que es sortegi un cotxe d’aquesta marca, ja que SEAT és una de les empreses més representatives del sector automobilístic a Catalunya. Amb el sorteig impulsem alhora les vendes de les botigues de la ciutat, i és que en moments com aquest, amb una conjuntura econòmica complicada, la solució no passa per ser pessimistes i tancar-nos a casa. Hem de continuar consumint, tot i que, evidentment, de forma responsable.

Aquesta és una campanya de ciutat, on tots i totes compartim el compromís de treballar per ser més competitius i per superar la crisi de la millor manera possible. Davant la crisi cal que siguem optimistes, que treballem plegats i que prenem decisions que ens portin cap a un futur millor.