.

26/7/07

Tots amb el Sabadell!




Com cada any m’he apropat al Centre d’Esports Sabadell a recollir el meu carnet de soci i el dels meus fills. A la tarda, a la Nova Creu Alta, va fer-se la presentació oficial de l’equip. Veient bona part de l’afició recolzant als jugadors, als entrenadors i a la junta directiva, reconeixent-los la feina feta. Amb la il·lusió d’encetar una nova etapa, aquest cop a segona B, vull animar a tothom a fer el mateix, a recolzar el Sabadell. Quants més socis siguem millor serà el club. Comença una temporada d’il·lusions, n’estic convençut. A veure si podem somiar amb un Centre d’Esports a segona! Endavant Sabadell!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies pel seu exemple alcalde, la meva família també ens n'hem fet tots... creiem que la millor forma de premiar l'equip és respondre fent-nos socis.

Amb el recolzament de tots el Sabadell encara anirà més bé.

Anònim ha dit...

ja tocava una mica d'alegria, la veritat és que aquest equip molts diumenges ens ha deixat l'ànima per terra... però el futbol és així i val més esperar perquè els resultats, si hi ha una bona feina darrera, finalment acaben per sortir.

Felicitats!