.

25/11/07

Felicitats Josep i Roger, felicitats UES!


Les recepcions als esportistes són, gairebé sempre, quan aconsegueixen un premi important, un ascens, una marca internacional... També és així en aquest cas, però és també alguna cosa més, és un repte personal. El repte personal de dos esportistes de la UES que al mes d’abril van aconseguir pujar el Dhaulagiri, que es troba al Nepal, i que amb els seus 8.167 metres d’alçada és la setena muntanya més alta de la terra. Són Josep Noguera i Roger Sellent, membres de la UES, sabadellencs que a més d’aconseguir la seva fita han portat el nom de Sabadell al cim, mai millor dit. Vull felicitar-los especialment perquè, en el seu esport segurament més que en cap altre són importants l’esforç i la tenacitat. Perquè per pujar la muntanya no cal només capacitat física, sinó també psicològica, perquè cal feina en equip, perquè cal il·lusió.

Estic segur del meu desig, i del desig de la ciutat de Sabadell de formar part d’una societat millor, més justa, més compromesa. Però encara estic més segur que per construir-la cal gent com vosaltres, gent amb compromís. I calen entitats com la UES, entitats amb compromís. Us dedico les meves felicitacions i la meva admiració. Endavant!